10 januari 2022

Bridge Cursus

Bridge cursus

De seniorenvereniging KBO Oerle is voornemens een bridge cursus te organiseren voor mensen die het spel willen gaan leren. De cursus zal plaatsvinden op woensdagochtend.

Bridge is een boeiend en uitdagend kaartspel dat u samen met een partner speelt. Bridge wordt vaak gespeeld op een club, maar het kan ook thuis met vrienden. Of op vakantie, want bridge is over de hele wereld populair.

De kosten zijn afhankelijk van het aantal deelnemers, maar u moet rekenen op zo’n € 120,- per persoon (exclusief kosten consumpties en lesmateriaal) maar dan krijgt u ook 12 lessen van 2,5 uur!

Op dit moment wil KBO-Oerle de belangstelling peilen en zodra het mogelijk is zullen ze dan met degene die zich hebben aangemeld contact opnemen om de definitieve kosten e.d. door te geven. Uiteraard beslist u dan pas of u deelneemt.

Opgave graag vóór 3 febr. a.s. waarbij de volgorde van binnenkomst van belang is.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met

Jos van Haren (KBO Oerle),
telefoon: 06-38 96 91 11