24 mei 2022

Oproep: Hobby / Kunst Expositie

Hallo KBO (hobby) kunstenaars,

In onze club loopt veel talent rond. Mensen met een passie voor hun hobby of kunst. In de rubriek ‘de pen opgepakt…’ heeft u al verschillende leden voorbij zien komen. Maar er zijn er ongetwijfeld meer.

Al deze mensen willen wij de kans bieden om hun hobby of kunst te laten zien aan de overige leden van onze vereniging en daarbuiten. Voor iedereen een mooie kans om elkaar eens op een andere wijze te ontmoeten en te genieten van wat er gemaakt wordt. En dat kan heel divers zijn: schilderijen, beeldhouwen, miniatuurbouw, fotografie, handwerken, kaarten maken etc. etc.

Hebt u zelf een hobby en lijkt u dit een leuk idee? Laat dat dan vóór 1 juni aan ons weten via een briefje in de brievenbus bij de kerk van Zeelst. U mag me ook mailen of uw ideeën achterlaten in onze digitale ideeënbus op de website. Laat ook weten waar uw voorkeur naar uitgaat qua locatie en opzet Ontvangt u de mensen graag bij u thuis of gaat de voorkeur uit naar een expositie in één ruimte waar men een eigen kraampje krijgt?

Wij zijn van plan om dit in september/oktober van dit jaar te organiseren.

Ga onze club verrassen met uw creativiteit.

Wij hebben er al zin in!

Namens de commissie Educatie & Cultuur

Grard Snelders
grardsnelders@gmail.com

70 Jarig Jubileum KBO Zeelst

1953 – 2023

Onze Seniorenvereniging bestaat volgend jaar 70 jaar.
Tijd voor een feestje!
Daarvoor horen we graag uw mening.
Hoe zou u ons jubileum graag vieren?
Wat kunnen we doen om zoveel mogelijk leden
een leuke (mid)dag te bezorgen?
Alle ideeën zijn van harte welkom.
Schrijf ze op en stop ze in de groene brievenbus bij de kerk in Zeelst
of laat uw ideeën achter in onze digitale ideeënbus op de website.
We zijn benieuwd naar uw suggesties en staan open voor alle ideeën.

Wordt vervolgd….