19 maart 2020

Brief aan leden voor coronahulp

Aan de leden van de Seniorenvereniging KBO  Zeelst, Nieuwe Levenskracht en Zonnebloem

Zeelst, 18 maart 2020

Beste mensen,

Hoe gaat het met u? Deze vraag stellen we omdat heel Nederland vanaf zondag 15 maart om 18.00 uur op slot zit. Ook ’t Patronaat, Huize Sele, alle horeca, sportaccommodaties zoals UNA, Artisport en het Gildegebouw zijn gesloten.

U kunt niet meer op de koffie, niet meer kaarten in gezelschap en mag misschien geen bezoek meer ontvangen van Uw familie en vrienden.
Het zijn goede maatregelen en adviezen maar het betekent misschien wel dat u zich opgesloten voelt in uw eigen huis.

De Seniorenvereniging KBO  Zeelst, Nieuwe Levenskracht en Zonnebloem willen u, onze leden, niet in de kou laten staan en u de mogelijkheid te geven om af en toe een ‘stem’ te horen en die vraagt hoe het met u gaat?
Een aantal van onze vrijwilligers willen u graag te woord staan. U kunt deze vrijwilligers bereiken via:

Henry van Houten E.: ledenadmkbozeelst@gmail.com of
Mieke van Lisdonk E.: miekevanlisdonk@hotmail.com T.: 040 253 9663 / 06 52 488 552.

Laten we omzien naar elkaar en sterkte.

Met vriendelijke groet,

De besturen van Seniorenvereniging KBO Zeelst, Nieuwe Levenskracht en Zonnebloem.