20 december 2020

Reacties kerstattentie

Bloemlezing van reacties van leden van de Seniorenvereniging KBO Zeelst naar aanleiding van de bezorging door 34 leden van de kerstattenties op 10, 11 en 12 december2020. Vanwege de privacy zijn de namen van de dankzeggers weggelaten.

► Wij  willen het bestuur bedanken voor het vele werk met het organiseren t.b.v. de mooie kerstattenties naar onze leden toe.

► Reacties leden:
ALLEEN MAAR POSITIEF: zeer dankbaar en allen waar in voor een op afstand kort gesprekje en verzochten hun dankbaarheid te doen over te brengen aan het Bestuur.

► Blijf gezond, fijne feestdagen en een corona vrij 2021?????

► Zo juist een leuke Kerst-attentie ontvangen hier voor mijn oprechte dank.

► Ik wil bij deze het  bestuur en leden: ” Prettige Feestdagen wensen.”

► Ik wens jullie en iedereen die jullie dierbaar is, het allerbeste voor het nieuwe jaar, geluk in grote en kleine dingen, maar bovenal gelukkig met elkaar…!

►Beste bestuursleden van KBO Zeelst.
Ik ben zojuist op een prettige manier verrast met een fijn  presentje. Wat een leuk idee om op deze manier toch een beetje licht te brengen in deze rare tijd. Veel dank daarvoor.

► Ik wens jullie allemaal warme en gezellige feestdagen. En laten we hopen dat we elkaar in het nieuwe jaar weer eens ECHT kunnen ontmoeten.

► Vanmiddag werd ik verrast door een kbo- vrijwilliger met een kerstpakket van de Kbo-zeelst.  Hartelijk dank voor deze geste.

► Ik wens jullie allemaal voor zover mogelijk toch fijne feestdagen toe en hopelijk , tot heel gauw, tot ziens in 2021 ! Nogmaals bedankt.

► Wat een leuke verrassing vanmiddag aan de deur.
Mede namens …. dank hiervoor aan de mensen die dit verzorgd hebben.
Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2021 hopelijk snel zonder de coronaperikelen zodat we weer terug kunnen naar het “gewone” leven.

►Hallo allen, Ook wij hebben alleen maar heel aardige reacties ontvangen. De mensen waren blij verrast. Bedankt voor de goede organisatie en het vele werk. dag iedereen,

► De mensen van onze route zijn zeer te spreken over onze actie. Een drietal tasjes hebben we vandaag nabezorgd. We hebben de indruk dat onze leden goed omgaan met de beperkingen. De uitlatingen waren per saldo voor hen toch om het vol te houden en de komende feestdagen sober door te brengen. We zijn nog niet van de pandemie af. We hebben hen iets aangeboden om van te genieten.

► Hallo ,dank jullie wel voor de leuke tasje met inhoud. Wij hebben gisteren genoten van de kaasjes en nootjes van Jans Polder, heerlijk bij een glaasje wijn.

► Wat een leuke kerstattentie van de KBO. Ik denk dat heel veel leden het op prijs stellen dat jullie als Bestuur zoveel moeite doen om – ondanks de coronamaatregelen – de verbondenheid in onze vereniging in stand te houden. Heel hartelijk dank, ook aan de bezorgers die in sommige gevallen (zoals bij mij)  zelfs 2x langs kwamen.
Ik wens jullie allen Fijne Kerstdagen.

► Heel hartelijk dank voor het leuke kerstpakket, origineel en praktisch in deze dagen

► Wat een verrassing, dat de Kerstman en zijn vrouw aan de deur zijn geweest. Bedankt voor de lekkernijen en ook voor jullie fijne Feestdagen en een Gezond en Gelukkig 2021,

►Wij danken KBO Zeelst hartelijk voor het ontvangen kerstpakket en voor uw beste Wensen voor 2021.Wij wensen bestuur en leden eveneens een goed nieuw jaar.

►Hierbij wil ik de KBO heel hartelijk bedanken voor het  pakket. Leuk om in deze kersttijd dit cadeau te mogen ontvangen. Ook heel attent, dat de lokale ondernemers erbij werden betrokken. Nogmaals bedankt!