16 maart 2022

Muziek voor 100-jarig Veldhoven

Onder het motto “Veldhoven 100 en samen één” organiseert harmonie Sub Umbra i.s.m. parochie Christus Koning een muziekevenement op

Zondag 15 mei 2022 in de Christus Koning kerk Kapelstraat Zuid 18

Een muzikale ontmoeting voor Veldhovenaren. In het bijzonder nodigen wij mensen uit die zich inspannen voor de Veldhovense samenleving . Ben jij zo iemand en ken jij zulke mensen? Kom dan samen om te genieten van een mooie muzikale middag. Je familie, vrienden, buren en kennissen zijn ook van harte welkom.

Tijdens “Muziek voor Mensen van Veldhoven” kijken we terug op de afgelopen 100 jaar. De gemeente Veldhoven, ontstaan vanuit 4 kerkdorpen.

Een bijzonder moment in het concert is de uitvoering van het speciaal voor het eeuwfeest gecomponeerde “Veldhovenlied”.

aanvang: 15.00 uur, de toegang is GRATIS

“Uw wens tijdens het concert”. Heb je een bijzondere wens voor Veldhoven? Wil je iemand bedanken, in het zonnetje zetten, hartverwarmende woorden of zomaar een lief berichtje? Stuur dat dan naar info@subumbra.nl (max. 140 tekens/karakters). Tijdens deze middag wordt jouw berichtje op het scherm vertoond.

Na afloop is een vrijwillige bijdrage van harte welkom.