Dienstverlening Seniorenvereniging KBO Zeelst

Cliënt ondersteuning
Wilt u ondersteuning bij een gesprek met de gemeente of zorg-instelling of wilt u informatie ontvangen, over welk onderwerp dan ook, dan kunt u terecht bij onze clientondersteuners:
Corry Pollemans  tel: 06 20 62 43 06
Voor meer informatie over cliëntondersteuning in de Gemeente Veldhoven zie deze folder.

Ziekenbezoek
Tonny Schouteten en Corry Coolegem bezoeken onze zieke KBO-leden om ze namens ons allen een hart onder de riem te steken. Als er KBO-leden in uw omgeving ziek zijn dan kunt u contact opnemen met:
Tonny Schouteten, tel: 040-53 47 86

Nieuwe leden
Onze nieuwe leden worden door Corrie Zuidhof en Kees van der Aa persoonlijk welkom geheten tijdens een bezoekje aan huis, waarbij ze ook direct hun KBO ledenpas ontvangen.

Bezoek 75 en 85 jarigen
Ad Jansen, Leo Loijen en Fokko Bakker bezoeken onze 75 en 85-jarige leden om onze belangstelling te tonen en de luisteren naar hun eventuele wensen.

80ste en 90ste Verjaardagen
KBO leden ontvangen op hun 80ste en 90ste verjaardag onze felicitaties met een doosje bonbons via de boden.

Hulp bij Belastingaangifte
Voor hulp bij het invullen van uw belastingaangifte zijn er in onze afdeling vrijwilligers, zogenaamde Huba’s (hulp bij belastingaangiften) beschikbaar. Zij komen bij u aan huis.
Deze hulp is bedoeld voor alle ouderen dus ook voor niet leden. Het moet dan wel gaan over “eenvoudige” aangiften. De Huba kan een tegemoetkoming in de kosten vragen van € 12,00.

Als u meer informatie wilt over deze service dan kunt u contact opnemen met:

Anny Castelijns tel: 040-253 78 74 of 06-13 06 32 89

U kunt ook gebruik maken van het belastingcafé in de bibliotheek, zie hiervoor dit persbericht.

Vervoersdienst
Als u wilt deelnemen aan een bijeenkomst zoals de nieuwjaarsreceptie, algemene vergadering, themamiddagen, Koningsdag, kerstviering en andere grote KBO evenementen en als u zelf niet in staat bent om te komen, dan komt onze vervoersdienst u graag  ophalen.  De vervoersdienst is er dus niet voor de wekelijks activiteiten zoals handwerken, koersbal etc.
Het enige dat wij van u verwachten is een (vrijwillige) bijdrage van € 2.00, die u aan de chauffeur kunt geven.

Dus als u graag komt deelnemen aan een van onze “grote” ledenmiddagen en u hebt geen vervoer om bijvoorbeeld naar het Patronaat te komen bel dan een van onderstaande telefoonnummers:

Jan Castelijns             040-2537874
 Gerrie Berden  040-2536700