Pubquiz 2024

Van de gezellige pubquiz die gehouden werd op vrijdag 23 februari 2024 zijn een aantal foto’s gemaakt die u hier kunt bekijken.

Kookcursus

Begin september 2023 zijn een aantal leden van Seniorenvereniging KBO Zeelst enthousiast gestart met een kookcursus voor beginners.
Tijdens een van de kooklessen van deze chef-koks in spé zijn enkele foto’s gemaakt die u hier kunt bekijken.

Bezoek Westlands Museum

Op 21 september 2023 bracht een aantal leden van Seniorenvereniging KBO Zeelst een bezoek aan het Westlands Museum. Van dit bezoek zijn enkele foto’s gemaakt die u hier kunt bekijken.

Excursie Kamp Vught

Op donderdag 17 augustus gingen een aantal leden van Seniorenvereniging KBO Zeelst op excursie naar Kamp Vught. Fokko Bakker heeft hiervan een fotoreportage gemaakt. Deze foto’s kunt u hier bekijken

Openluchtmuseum Arnhem

Fotoreportage van de dagtocht naar het Openlucht Museum Arnhem op 20 juli 2023 door leden van Seniorenvereniging KBO Zeelst. De foto’s zijn gemaakt door Fokko Bakker.

Tuinfeest 70-jarig jubileum

Op zaterdag 8 juli 2023 werd het 70-jarig bestaan gevierd van Seniorenvereniging KBO Zeelst met een tuinfeest en uitgebreide barbecue. De foto’s zijn gemaakt door Theo Tuijtelaars

Een natte wandeling

Enkele foto’s van een niet alledaagse wandeling van de wandelgroep op 10 maart 2023.              Zie ook dit bericht

Diner Merefelt

Foto’s van het diner in het restaurant van Merefelt op 24 februari 2023 speciaal voor leden van Seniorenvereniging KBO Zeelst.

Vlagoverdracht

Fotoreportage vlagoverdracht Seniorenvereniging KBO Zeelst naar museum ’t Oude Slot op 9 februari 2003.     Zie ook dit bericht

Jaarvergadering 2004

Naar aanleiding van het 70-jarig jubileumjaar in 2023 enkele foto’s van de jaarvergadering van 2004 waarin Truus Derks onderscheiden werd. Zie ook dit bericht.

Kerstviering 2022

Enkele foto’s van de kerstviering op 15 december 2022 in de zaal van Sint Joris