Bezoek Dahliatuin en workshop
Datum:   Woensdag 4 september
Locatie:   Pluktuin van Dahliavereniging De Jonge Stek in Zonderwijk. Ingang tegenover De Sitterlaan nr. 22
Tijd:   14.30 uur tot 16.30 uur
Eigen bijdrage:   € 5,– (contant en gepast ter plaatse te voldoen) inclusief kopje koffie of thee
Aanmelden:   Vóór 25 augustus via onderstaand inschrijfformulier

Op woensdag 4 september kunt u een bezoek brengen aan de Pluktuin van Dahliavereniging De Jonge Stek. Bart, Ria van Gerwen en Koos van de Heuvel ontvangen u om 14.30 uur bij de ingang van de tuin voor een korte inleiding en uitleg over de tuin en de vereniging.

Na de rondleiding gaat u, onder begeleiding, zelf aan de slag met het maken van een bloemstukje met dahlia’s. U dient hiervoor zelf mee te nemen:

– een of twee schaaltjes of bloempotjes die niet van glas zijn (wij zorgen voor oasis)

– een mes en/of schaartje

– eventueel wat groen of ander materiaal om in het bloemstuk te verwerken.

Mocht u nog extra bloempotjes of vaasjes over hebben waar u niets meer mee doet, dan kunt u er misschien de dahliatuin blij mee maken.

Contactpersoon: Mieke van Lisdonk, telefoon 040 253 96 63

Inschrijfformulier "Bezoek Dahliatuin en workshop" (* = verplicht invullen)
  • Lidnummer begint met 3550 gevolgd door 4 cijfers. Als u gastlid bent vul dan in 35509999