Dagtocht naar Beeld en Geluid en vaartocht op de Vecht.

Datum:   woensdag 18 september
Vertrek:   08.00 uur vanaf Ontmoetingscentrum Sele
Eigen bijdrage:   €100,- per persoon; dit bedrag wordt na inschrijving automatisch afgeschreven
Aanmelden:    tot 1 september via onderstaand inschrijfformulier

Na vertrek uit Zeelst gaan we rechtsreeks naar Hilversum. We verwachten hier rond 10.00 uur aan te komen, waar we worden ontvangen in het museum Beeld en Geluid. We beginnen de dag hier met koffie en een tv gebakje.

Na de koffie beginnen we aan het programma Nostalgie in het museum. Tijdens dit programma worden we meegenomen terug in de tijd. Oude fragmenten en tunes doen ons herinneren aan de leukste programma’s uit het verleden. Ook zien we oude materialen die in het verleden werden gebruikt in diverse opnames.

Om 12.00 uur verlaten we het museum en gaan we ons lunchadres in Houten bij restaurant de Engel.

Na de lunch gaan we een klein stukje naar Utrecht waar we in aan boord vanéén van de schepen van rederij Schuttevaer gaan voor een schitterende tocht over de rivier de Vecht, één van de mooiste riviertjes van ons land.

Om 16.30 uur gaan we weer in de touringcar op weg naar Lexmond waar we bij restaurant Huis het Bosch onze dag af gaan sluiten met een goed verzorgd 3-gangen diner. Rond 19.15 uur vertrekken we dan weer naar Zeelst en verwachten rond  20.45 uur weer bij Ontmoetingscentrum Sele te zijn.

Inschrijfformulier "Dagtocht Mediapark en Boottocht" (* = verplicht invullen)
  • Lidnummer begint met 3550 gevolgd door 4 cijfers. Als u gastlid bent vul dan in 35509999