Naamswijziging: KBO Zeelst naar………

Al geruime tijd is er discussie over de naam van onze vereniging: Katholieke Bond van Ouderen Zeelst. Inmiddels heeft KBO Brabant de naam veranderd in Seniorennetwerk Brabant-Zeeland en heeft aangegeven dat iedere KBO afdeling een eigen naam mag kiezen.

Wij hanteren al langere tijd als naam Seniorenvereniging KBO Zeelst. Nu KBO Brabant haar naam veranderd heeft stellen we als bestuur voor om onze naam ook formeel te veranderen in Seniorenvereniging Zeelst met als afkorting SVZ. Het logo blijft gelijk zodat iedereen kan weten dat we aangesloten blijven bij het Brabantse Seniorennetwerk.

We vinden het belangrijk dat onze leden zich uitspreken over de naam. Wij willen u dan ook vragen om vóór 1 september uw mening hierover te geven. In onderstaand formulier kunt u aangeven of u instemt met het bestuursvoorstel of dat u een andere suggestie heeft.

Het bestuur stelt voor om de naam te wijzigen in: "Seniorenvereniging Zeelst" afgekort: "SVZ"